Showing posts with label merepek. Show all posts
Showing posts with label merepek. Show all posts

Thursday, December 22, 2011

studying for minutes and taking break for hours . hi guys!

guys . jealousy da mai da . bestnya dapat jumpa . t update bg upload gambar ea . haritu dapat jumpa kay, fie and syafiq pun da epy da . lamekan ta jumpaaaaa . sejak lepas spm lagi . *skema jap . oke aq nak wat pengakuan kat sini . actually aq sesat haritu and thanks God inspire me to meet you guys . muahahahaha . sayang korang lbey . even kejap tapi sempat la camwhore dengan cosplay yang ade kat comic fiesta tu and sempat la aq ngan kay line up for aunty anne and sempat la aq dok atas lantai bersila mase tunggu fie beli token rapid sekaligus aq makan auntie anne tanpa segan silu sebab penat da bawak domo . thanks guy . sayang korang sangat2 . yang len aq bapak rindu tataw bile nak jumpa . tula sume schedule len2 . ade lagi yang kat oversea . so tunggu for another few years , insyaAllah t sume dapat gather same2 . kan kan ? yeah!! can't wait for that moment *berangan . so wat mase ni , kite watla bape banyak pun pre reunion . hehe . you guys rocks . even da lame ta jumpa . kite tade la rase awkward ke pe . have fun je . nak kate banyak berubah , takat ni belum lagi , tho kite memang aging la kan . tapi still maintain comel and cool kan . k guys c ya t . bile2 . much love ~daksuci 04 dolu2 . xoxo!

Sunday, December 18, 2011

TanGan GaTaL.. hahaa.. :P

Hahaa..
Sowie.. saya mmg ngah cuti 4 bln.. :D
*walaupun dah tgl x smpai sbln pun ag*
And.. as x de keje sgt..
Terasa la nak blog walking..
Dan dan.. tbuka page Sheffield ni..
And.. as all of us are the author, so.. gatal la tgn ni nak geledah2..
n.. here is it…

emm..
basically fie sentuh bab2 design je tau..
hee~
sowie kalo x cantek.. (-_-“)
but.. hope u like it..

pasal lgu plak…
fie amek yg boleyh mgembalikan nostalgia kita ke zaman dulu2..
hahaa… :D
but, if I wrong, correct me ea..
n.. pape nak request lgu, gtau aa yea…


LOVE:::FIFIE(^_^)

Monday, November 7, 2011

guys selamat hari raya even kinda late . hehe . well miss you guys so much . reply pe sara tulis . hehe . semalam aq tesempak ngan yunos . macam lama la kan ta jumpa . three years guys . macam lame la kan . even klu tengok balik macam nothing change between aq ke sesape . maybe ade . tapi sikit-sikit r . macam yela mesti korang macam lagi matured sikit kalau tengok . heheheh . ta sabar nak jumpa kowang sume . bile la . semalam tjumpa yunos macam-macam cite . tapi pastu bla la . dye nak g tengok movie aq pun nk chow g makan . well bile la ekh dapat jumpa you all sume . masing-masing busy ngan life masing-masing . papepun all the best walau kat mane pun kowang berada . jangan lupe aq ea? heee . muahhhhhhahaha . xoxo . take care guys .  rindu 04 sangatttt .

Monday, October 31, 2011

Korangg!! Rinduu! :)

hai guysss!!RINDUUUUUUUU!!!
rasa mcm dah lame gile tak jumap korgggggg okay!!
but hari tu baru terserempak dgn pepe n awek nye.hehehe
tp xsempat nk borak sbb...rahsiaa..hahaha
and to aifa n fifie, thanks for calling me dear!!!
sgt seronok bertukar2 cerita dgn korg!!!

hey bila tah kita nak buat reunion!
aku punya cuti dah lah xsame dgn korg sume.sedihhhhhh.huuu
dah lah jauh pulak tu.
tp xdpt nk kalahkn budk mesir lah kn, lagy jauh mereka.huuu
sgt rindu nak berbual dgn korg sume!!ssssgtt sggttt rindu!
berbual secara live lah kn not in chat or comments in fb or twitter.
kalau keluar dpt lepak2, men bowling ke, pegy theme parks ke, or just mkn2 kat kedai mamak pun dah okayyy!
ade sesape yang dkt uitm shah alam???
if ade within this 2 weeks smpt lah jumpa aku kowt sbb aku jd driver mak aku ke sane,
so bolehh lah jumpa sane2 di sane.heee :)
reli reli want to meet u guysssssss!
dah nak masuk 3 tahun rupanye habis maktab kan.
terasa mcm sekejap sgtt! n memories dgn korgg sume mmg xkn di lupakan lah!
sgttt bykkk sweet memoriesssss! korang adalah classmate yangg paling BESTTTTT!
SPORTINGG N SGT BEKERJASAMAA!!!! ;D

rase mcm dah byk kali aku ckp aku rindu korg kan!
tapii xkira nk ckp jugakk lagi sekaliii!hahaha
AKUU SANGAATT SANGATTT RINDUU KORANGG SEMUAAAAA OKAY!!
CINTA KORANG SANGAT!! MWAAAAHHXXX :* XOXO ;)

Sunday, July 3, 2011

lame ta update

heya guys mane la u all pegi aq pun tataw . kesian tengok blog ni bapak sepi , sunyi , suram , pudar , etc . hehe . miss u guys . lame ta jumpe korang . adela 3 tahun kot . yang ade jumpa tu ade r . cam last skali aq jumpa sape ekh . faruq kot waktu raye tahun lepas . yang len memang haram r . bile tah nak jumpa . susah kan . sebab ta sume cuti saeng . da la masing-masing sebok belajar hal masing-masing . ta macam dolu-dolu belajar pun same . so same-samela . skang ade yang nak jadi doctor la , dentist la , ape lagi? engineer la , cikgu la . macam2 ade . hope kowang ta lupe la . aq . ehem . hee . even sapela aq . rindu u guys!!mmuahahaha . sayang korang sume!! take care and all the best !

Wednesday, February 9, 2011

info :)

31 INTERESTING FACTS ABOUT GIRLS


1. When a girl says she's sad, but she isn't crying, it means she's crying in her heart.


2. When she ignores you after you've done something wrong, it's best to give her some time to cool down before touching her heart with an apology.


3. A girl can't find anything to hate about the guy she loves (which is why it is so hard for her to get over him' after the relationship's over.)


4. If a girl loves a guy, he will always be on her mind every minute of the day, even though she flirts with other guys.


5. When the guy she likes smiles and stares deep into her eyes, she will melt.


6. A girl likes to hear compliments, but usually not sure how to react to them.


7. When a particular guy flirts with a girl very often, a girl would start thinking the guy likes her. So if you treat a girl just as a friend, go easy on the smiles and stare ok?


8. If you don't like a girl who likes you, break it to her gently.


9. If a girl starts avoiding you after you reject her, leave her alone for a while. If you still treat her as a friend, talk to her.


10. Girls enjoy talking about what they feel. Music, poetry, drawings and writing are ways of expressing themselves (which explains why most girls like writing journals).


11. Never tell a girl that she is useless in anyway.


12. Being too serious can turn a girl off.


13. When the guy she likes calls her for the first time, the girl may act look uninterested during the call. But as soon as the phone is back on the hook, she will whoop with joy and immediately start telephoning her friends to spread the news.


14. A smile means a lot to a girl.


15. If you like a girl, try making friends with her first. Let her get to know you.


16. If a girl says she can't go out with you because she has to study, leave.


17. But if she still calls you or expect a call from you, stay.


18. Don't try to guess a girl's feelings. Ask her.


19. Hearing the words "I love you" is a great reassurance to a girl that she is beautiful.


20. After a girl falls in love with a guy, she'll wonder why she never noticed him before.


21. If you need tips on how to flirt with a girl, read romance stories.


22. When class pictures come out, a girl would first check who is standing next to her crush before actually looking at herself.


23. A girl's ex-crush will always be in her memory, but the guy she loves now stays in her heart.


24. Girls love having fun!


25. A simple 'Hi' can brighten a girl's day.


26. A girl's best friends usually know best what she is feeling and going through.


27. Girls hate it when a guy pays attention to them just to get close to their 'prettier' friend.


28. Love means devotion, caring and happiness to a girl, in that order.


29. Some girls care about looks, some care about brains, but ALL girls want a guy who will love and care for them.


30. Girls want nothing more than to feel loved.


31. Girls always hope that they can always remain as friend with their ex. But never know how.

Thursday, November 5, 2009

Welcome back...

Assalamualaikum...huhuhu,blog 5 sheffield dah lama x update...
x da org nk beri comment or post smthg,

Sunday, May 3, 2009

mane DoRunk!!!

pasan tak blog sheffield ni tak de followers dak non muslim klas kte..... any comment...
to those who having their email and can cntc them via ms or friendster pleas do so.. hope we can always update bout each other...here in sheffield blog....

Monday, April 20, 2009

wHat'S Up!!

Hai KorAngggg!!
Aku Okey je kot Kat Cniii
SeLAin Mati keboSanan lain Ok jer
dtAg Cs?
Aku kEne mAndi BunGa kalau bAb2 Kuar ngan MemBer Ni!!
Sape yg nak Turun Kl TApi x de Port nak duk Tell me!
bru Senang nak Kuar kalo De memBer!!
See You Guysss

Friday, April 17, 2009

cayunc kowang...:)

hallo fwenz...miss u ol damn much...

to sara...hmm not sure la...reunion...xde kwn nk g..huhu..


nyway congratz kat yg dpt matriks...


yg kat u tu...study bek2.....


love u ol...mmuachxxx!!xOxo


well sje nk ltk gmba ktowg back to skewl...masetu...


mmg nk jmp kowg sume..huhu..

tp ntahla...tgokla cmne huh...


:D

picta nieyh fie yg amek..mish her..miss us..huhu~